Lid worden?Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Klachten

Velden met een * zijn verplicht.

Klachten formulier



Klachten en geschillen loket VUmc

Sinds dit jaar bestaat een nieuwe procedure voor klachten van VUmc studenten nadat het geschillenloket van het VUmc officieel is geopend. Dit houdt in dat klachten daar ingediend kunnen worden, zodat deze direct bij de juiste personen in het onderwijssysteem terecht komen. Kort samengevat komt het op het volgende neer:

- Als je een 'signaal' af wilt geven over het VUmc of suggesties hebt ter verbetering, dan kun je dat melden door het in te vullen in de onderwijsevaluaties of te mailen naar signaal@vumc.nl
- Als je een individuele klacht hebt, kun je terecht bij het geschillenloket van het VUmc via klacht@vumc.nl . Je kunt hier geen klacht indienen over een algemene VU-regeling of over onderwijsinhoudelijke zaken, wel over het niet-nakomen van afspraken, onheuse bejegening en dergelijke.
- Heb je te maken met bijvoorbeeld discriminatie of ongewenste intimiteiten, dan kun je je wenden tot een vertrouwenspersoon.
Klik hier voor een uitgebreide uitleg. We raden je sterk aan de uitleg te lezen als je via deze weg een klacht in wilt dienen! Op onze nieuwe website (nu nog in aanbouw) komt de folder van het geschillenloket ook te staan. Twijfel je over welke route afgelegd moet worden of wil je gewoon even je verhaal kwijt? Uiteraard kun je ook altijd bij de Co-Raad terecht met al je signalen en klachten via bestuur@co-raad.nl , of spreek een van de bestuursleden persoonlijk aan.

Download: Klachtenprocedure geschillenloket.pdf